Linkblog

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Friss topikok

Igazságot a nemzetnek!

Amelyet felajánlok minden hazafinak, a revíziós harc minden küzdő katonájának, hogy teljes fényességben ismerhesse meg a magyar igazságot, megismertethesse azokkal a külföldi jólelkű elfogulatlan emberekkel, akikkel a sors akár itthon akár a haza határain túl összehozza!!!! Azon látogatók kommentjeit várom akik hasonlóképp gondolkodnak!! Videókat, képeket és minden építő jellegű anyagot várok, ami a mozgalom elősegítését szolgálja!! odello@citromail.hu

Rovatok

Az új generáció ismét bebizonyította,hogy a szocializálódás részükről esélytelen.

Odello 2010.06.21. 20:11

Ezt a levelet a mai napon kaptam hűséges olvasómtól.Mely röviden vázolja hogy mien visekedést engednek meg ezek a társadalomból kirekesztett és mély szegénységbe taszított agyatlan cigányok.

<--!more-->

Nem akarok sokat forgolódni ezen, de megint nem csalódtam a cigányokban. Szokásukhoz híven, megint valami külön fajként viselkedtek az utcán. Nem emberi módon.

Mivel nem emberek. Cigányok, romák akik felemelt fejjel közlekednek egész Magyarország területén. Mintha bármit megtehetnének..


A történés a következő:

Kedves barátnőmmel a városban egy kínai üzlet előtt megálltunk 2 percre, mert a nagymamája elé mentünk. Bekísértük a  nagymamáját és magunkat a barátnőm munkahelyére. Szembe közeledett 5fős cigánybanda. 3 cigánycsávó és 2 cigánylány. Kb 15-19 éves korig terjedt ki az értelmi szintjük is. Észrevettem őket, mert mindig észreveszem őket. Nem néztem rájuk sehogy, másnak jobban örültem akkor. Beléptünk az ajtón, elöl a barátnőm, aztán a nagymama majd jómagam. Ahogy közelebb értek a cigányok láttam az ajtó tükröződéséből, hogy az egyik cigánycsávó hátba rúg a levegőbe. Nem talált el, csak végignéztem az egészet. A velük tartózkodó cigánylányoknak természetesen nagyon tetszett a jelenet. Csak nevettek. Vérszemet kaptam abban a pillanatban, és visszafordultam kiszóltam, hogy: anyád!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lehet nem kellett volna, de mégis mást hirtelen nem tudtam mondani egy ilyen helyzetre. Épp a lépcsőn tartok, mikor visszafutott a cigánycsávó és rám köpte a herpesztől kezdve, májgyulladáson át a bőrbetegséget. Leköpött a baromállatja.  Aggasztó volt, nem tudtam hova tenni, hogy most mi miatt is kapom a hátba rúgást. A lányok nevettetése miatt? Nem voltam szimpatikus? (egy cigánynak ne is legyek!) Nem tudom..  Minden esetre szomorú, hogy ilyen történhet egyáltalán.
Mit érdemelnek ezek? Falhoz állítást, sortüzet… NINCS KIVÉTEL!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://utottazora.blog.hu/api/trackback/id/tr282099162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajaxlsd 2010.06.22. 17:34:09

igaz, a levélből kimaradt egy igen fontos momentum.. lehet a huzentrogli miatt volt mindez??

Odello 2010.06.22. 21:05:30

@ajaxlsd: semmi húzentrógli.Egy leány ról van szó az ő története.az meg hogy "skin head"lenne az is távol van tőle és még szerencséje is volt hogy ennyivel megúszta.

ajaxlsd 2010.06.23. 01:07:20

az tény... de a cigánygyűlölet megvolt, megvan és meg is lesz!
süti beállítások módosítása